Vásárlási információk
Böngészés és keresés
A webáruház termékei között a "Termékek" gomb megnyomásával megjelenő menürendszerben böngészhet. A különböző kategóriákra kattintva megjelennek az abba tartozó termékek és azok bruttó eladási ára is. A megjelenített termékek körét szűkítheti az ár beállításával a termékek fölött megjelenő csúszkával.
A „kosárba” gombra kattintva a terméket a kosárba helyezheti.
Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra akkor a termékek alatt lévő számok segítségével válthat oldalt, vagy a "Még több terméket szeretnék látni" gombbal a következő oldal termékeit is megtekintheti.
A termék nevére kattintva a termék oldalára juthat el, itt érhető el a termék összes adata. Lehetőség van keresésre a felső sávban található keresővel.
A termék oldala
A termék nevére kattintva a termék oldalára juthat el.
A termék oldalán bővebb információt olvashat a termékről, megtekintheti a termék áruházi elérhetőségét is. A képernyő jobb felső részén található „szív” ikonra kattintva „kedvenc”-nek jelölheti a terméket, az így összegyűjtött termékek a felső menüsorban lévő „Kedvenc termékeim” menüpont alatt láthatók. Ez a funkció csak regisztrált/bejelentkezett vásárlók számára érhető el.
A termék oldalán megadhatja a vásárolni kívánt mennyiséget, majd a Kosárba gombbal a termékből a megjelölt mennyiséget a bevásárlókosarába teheti. Amennyiben befejezte a vásárlást, a kosárba helyezett termékeket a fejlécnél, jobboldalon megjelenő "Kosár tartalma" menüpontban tudja megtekinteni. A felugró (zöld) menüben a "Kasszához" gombot megnyomva a Kosár oldalra navigálhat. Itt tudja a kosárba tett termékeket megvásárolni.
Kosár
A kosár tartalmát a kereső melletti “Kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti. Az oldal tetején megjelenő terméklistában módosíthatja a kosárba tett termékek mennyiségét, illetve törölheti a nem kívánt tételeket. A terméklista alatt találja a megvásárolni kíván termékek összértékét, szállítási és utánvét díjak nélkül. A bruttó összeg melletti szemeteskuka ikonnal ürítheti a kosarát.
Amennyiben már van Herbaház pontja, és szeretné felhasználni, itt válthatja be. Adja meg, hogy mennyi pontot szeretne beváltani, és kattintson a "Beváltom" gombra. Egy pont egy forint kedvezményt jelent az Ön számára a vásárlás végösszegéből. Ez a lehetőség csak regisztrált vásárlóinknak elérhető, bejelentkezés után.
A kuponkódját is itt tudja felhasználni. Írja be a kuponkódod a kijelölt helyre (fontos, hogy a kis- és nagybetűket is pontosan írja be), majd kattintson a "Beváltom" gombra.
A Kosár oldal alján a pontokkal és kuponkóddal csökkent fizetendő végösszeg jelenik meg.
A kosár oldalon ki tudja választani a fizetési módot, a kiszállítás Önnek legkényelmesebb módját, a szállítási és számlázási címét, és meg tudja adni az elérhetőségeit. Regisztrált vásárlóink részére, amennyiben be vannak jelentkezve, a rendszer kitölti a szükséges adatokat, és egy kattintással választhatják ki a korábban megadott címek közül a megfelelőt.
Jelenleg az alábbi szállítási módok elérhetőek a Herbaház webshopban:
- Magánszemélyeknek: MPL házhozszállítás, illetve MPL csomagponti átvétel, Sameday Easybox csomagautomata
- Viszonteladóinknak: Herbaház kiszállítás (túrajárat), Express One vagy Magyar Posta.
A megrendelés tényleges leadása előtt szükséges, hogy fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket és hozzájáruljon adatai kezeléséhez (ezeket kérjük pipálja ki), majd kattintson a Megrendelem gombra. Ha tovább vásárolna, böngésszen a termékek menüpontban vagy írja be a keresett termék nevét a keresőbe.
Megrendelés és fizetés
A Megrendelem gombra kattintás után amennyiben bankkártyás fizetést választott, átirányítjuk egy biztonságos bankkártyás fizető felületre, melyet a Simple Pay biztosít. Kérjük, hogy a bankkártya adatai megadása és a "Fizetés" gomb megnyomása után ne zárja be a böngészőt, amíg az vissza nem irányítja Önt a webáruházba. Sikeres fizetésről automatikus visszaigazoló levelet küldünk. A bankkártyával fizetett összeg először csak foglalásra kerül. Amennyiben a megrendelés teljesítése meghiúsul, a szolgáltató legfeljebb 20 naptári napon belül feloldja a foglalást. A sikeres megrendelések esetén a teljesítéskor a foglalásból tényleges terhelés lesz.
A létrejött sikeres megrendelésről emailt küldünk Önnek. Ebben egy link is található, amelyre kattintva megtekintheti megrendelése állapotát a webáruházban. Azok a vásárlóink, akik nem regisztráltak, csak ebben az emailben elküldött jelszóval tudják megtekinteni a rendelést.
A megrendelést ezután feldolgozzuk raktárunkban, és a termékek összekészítése után egy újabb emailben tájékoztatjuk Önt a rendelése teljesítéséről.
Ha a megrendelése hiánytalanul teljesíthető:
Amennyiben bankkártya igénybevételével kifizette a rendelést a Simple Pay online felületén, a korábbi foglalást a rendszer véglegesíti. A megrendelését átadjuk a futárcégnek.
Amennyiben az utánvétes fizetési módot választotta, a megrendelés véglegesítését követően a megrendelését összekészítjük és átadjuk a futárcégnek és a csomagját átvételkor a futárnál fizetheti ki készpénzzel vagy bankkártyával.
Ha a megrendelés részben teljesíthető:
A Herbaház törekszik arra, hogy a weboldalon található készletinformációk a lehető legpontosabbak legyenek, de ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelés nem minden tételét tudjuk kiszolgálni. Termékhiányosság esetén Ügyfélszolgálatunk a megadott telefonos elérhetőségen megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk a hiányosságról, illetve az esetleges póttermékkel kapcsolatban egyeztessünk Önnel. Amennyiben a kapcsolatfelvétel nem sikerül, úgy a megrendelést a hiányzó termék nélkül szállítjuk ki Önnek. Amennyiben a megrendelést online bankkártyás fizetéssel rendezte, úgy a különbözeti összeg jóváírásra kerül.
Amennyiben sikerül felvenni Önnel a kapcsolatot, hiányzó termék esetén Ön dönthet úgy is, hogy eláll a teljes rendeléstől. Ebben az esetben az előre megfizetett összeget visszatérítjük Önnek, online bankkártyás fizetés esetén töröljük a foglalást.
Amennyiben a megrendelése nem teljesíthető, emailben értesítjük Önt a megrendelés törléséről. A bankkártyás fizetésnél a lefoglalt összeg a rendelés törlésekor feloldásra kerül. Azonnal jelezzük a feloldási kérelmet a bank felé, a feloldás ideje az Ön bankjától is függhet.
Az Ön által megrendelt termékek kézbesítése előtt a Futárcég SMS-ben vagy emailben értesítést küld. Amennyiben kérdése van a megrendelésével kapcsolatban, kérjük keresse munkatársunkat az info@herbahaz.hu emailcímen!
Regisztráció
Vásárlás megkezdése előtt nem szükséges regisztrálnia vagy belépnie a rendszerbe, azonban a vásárlás után járó pontjait csak akkor tudjuk Önnek jóváírni, ha bejelentkezik. Akkor tud bejelentkezni, ha már regisztrált.
Regisztrálni a "Regisztráció" menüpont alatt van lehetősége.
Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár, áruházunkba bárki regisztrálhat, de a regisztráció nem jelent automatikus vásárlási lehetőséget.
Az adatok megadása és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után, ha hozzájárult adatainak kezeléséhez, kérjük nyomja meg a "Regisztrálok" gombot.
A "Regisztrálok" gomb megnyomása után emailben küldünk Önnek egy linket, amelyre kattintva megerősítheti regisztrációját.
Most már beléphet a webáruházba, és Ön is elkezdheti gyűjteni a Herbaház Pontokat!
Amennyiben Ön jövendőbeli viszonteladónk, kérjük jelölje be a „Viszonteladó szeretnék lenni” rubrikát, és adja meg cégadatait is. Viszonteladói regisztráció után kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot.
Amennyiben Ön jövendőbeli szakmai partnerünk, kérjük jelölje be a „Szakmai partner szeretnék lenni” rubrikát, és adja meg cégadatait is. A regisztráció után kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot.
Belépés
A főoldalon a fejlécben a "Belépés" gombra kattintva, a felugró ablakban tud bejelentkezni, emailcíme és jelszava megadásával.
Elfelejtett jelszó
Ha Ön regisztrált felhasználó, de elfelejtette a jelszavát, kattintson a "Belépés" gomb megnyomása után felugró ablakon az "Elfelejtett jelszó" gombra. A regisztrált email cím megadása után arra küldünk egy linket, ahol beállítható egy új jelszó.
Pontgyűjtés
A Herbaház pontok csak regisztrált, bejelentkezett vásárlóknak íródnak jóvá. Amennyiben a vásárló nincs bejelentkezve, a pontok nem kötődnek automatikusan a profiljához. A bejelentkezés nélkül leadott vásárlás esetén a vásárlás után adható Herbaház Pontokat sajnos utólag nincs lehetőség a profilhoz adni.
A bejelentkezés után történt vásárlás esetén a termékek (esetlegesen kuponkóddal, kedvezménnyel csökkentett) bruttó összértékének minden teljes 100 forintja után 1 Herbaház pontot kap a vásárló.
A postaköltség után nem írunk jóvá Herbaház pontokat.
A postaköltség nem fizethető Herbaház pontokból.
Kuponok
A kupon a megjelölt dátumig érvényes, és (amennyiben ez nincs máshogy jelölve) csak egyszer használható fel.
A kuponos kedvezmény más akciókkal, kedvezményekkel nem összevonható. Ha egy termékre már van érvényben akció és a vásárláskor beváltja a kuponját, akkor a kuponos és az akciós ár közül a kedvezőbb kerül kiszámlázásra.
A Herbaház pontot kuponos vásárlás esetén a kuponnal csökkentett vételár után kapja.
Lemondott rendelés esetén a megrendelés után kapott Herbaház pontokat levonjuk a felhasználói profilról. A lemondott megrendelés során felhasznált (és így vásárlásra lemondás miatt be nem váltott) Herbaház Pontokat újra jóváírjuk a profilon.
Elállás joga, áru cseréje, visszavétele
Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még szállítás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
Az eladó szavatossági felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók. További részletek az ÁSZF menüpontban olvasható.
Fogyasztóvédelem
Társaságunk a fogyasztói panaszok kezelését a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően végzi.
A társaságunknak, illetve a társaságunk érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja közölni:
a) Írásban:
- Posta cím: Herbaház ügyfélszolgálat, 1087 Budapest, Százados út 18.
- Email cím: info@herbahaz.hu
b) Szóban:
- Telefonszám: +3670-647-3610
Cégünknek a panasz írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.
A panasz elutasítása esetén a vásárló fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve békéltető testülethez fordulhat a panasz jellege szerint.
A cégünk székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV. em. 2. a.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81.
Telefonszáma/Fax száma: (1)-792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben társaságunk és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita társaságunkkal való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva vásárló számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.
- Bírósági eljárás kezdeményezése.
- Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Áruszállítás módja, ideje, költsége
Magánszemélyek részére:
A HerbaHáz webáruházában történő 12.000 forint feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes Magyarország egész területén. Amennyiben a megvásárolt termékek értéke nem éri el a 12.000 forintot, a kiszállítási díja a Herbaház webáruházában a megrendelt termékek súlyától függően alakul. A súly alapján számított szállítási költségeket IDE KATTINTVA olvashatja.
A megrendelt termékeket a Sameday kézbesíti a kiválasztott Easybox csomagautomatába, vagy az MPL futárszolgálat szállítja házhoz vagy Posta Pontra Magyarország határain belül, a rendelés leadást követő 2-3 munkanapon belül.
Easybox: Viber vagy SMS üzenetben és emailben értesítést küld a Sameday, amikor betöltésre kerül a csomag az Easybox automatába. A következő napon újraküldi az értesítést. A csomagot 72 órán át tárolják.
MPL: A kézbesítés reggelén az MPL e-mailben vagy SMS-ben küld tájékoztatást, mely tartalmazza a csomag ragszámát. Ezzel a számmal a Posta oldalán nyomon tudja követni csomagját (www.mpl.hu).
A Magyar Posta Zrt. által üzemeltetett Posta Pontokra rendelt csomag esetén a Posta tájékoztatást küld, ha a csomag letétbe került.
Az áru átvételekor, amennyiben készpénzes fizetést választott, a futárnak kell a megrendelt termékek ellenértékét valamit a szállítási díjat és az utánvét díjat (a Posta készpénzkezelési díját) fizetni.
Vevő azonosításnak módja áruátvételkor név alapján történik, a Posta munkatársa az adatok ellenőrzéséhez személyi igazolványt kérhet.
Viszonteladóinknak:
Jelenleg kiszállítást Herbaház autóval csak viszonteladó partnereink részére vállalunk a szerződés szerinti túrakör napján, vagy előzetes egyeztetés alapján.
Budapest közigazgatási határán belül nettó 40.000 Ft szállítási érték felett, Budapest közigazgatási határán kívülre történő szállítás esetén nettó 80.000 Ft szállítási érték felett a kiszállítás díjmentes,
A fentieket meg nem haladó szállítási érték esetén 2.900 Ft + ÁFA kiszállítási díj kerül felszámításra.
A túrajáratokkal, a szállítási feltételekkel vagy egyéb logisztikai információkkal kapcsolatban kérjük keresse ügyfélmenedzsereinket a Vevőszolgálat menüpontban található elérhetőségeken.
Rendelés leadási határidő: Budapest területén a hétköznap, délután 16:00-ig beérkezett (telefon, email, fax) rendelések, továbbá a weboldalon 23:59-ig beérkezett rendelések másnap kerülnek kiszállításra.
Vidék esetében a túranapot megelőző munkanapon 14 óráig beérkezett rendelések a következő munkanapon az adott túrán belül kerülnek kiszállításra. Pénteken ez a határidő déli 12:00 órára módosul.
A 14 óra után érkezett vidéki megrendeléseket a következő esedékes túrajárattal szállítjuk ki.
Rendelésfelvétel:
Viszonteladó partnereink megrendeléseit hétköznap 7.30 – 14.00 óra között fogadjuk.
Webáruház: www.herbahaz.hu. A webáruházon keresztül leadott viszonteladói rendelésekhez előzetes regisztráció szükséges.
E-mail: rendeles@herbahaz.hu
Telefon: A viszonteladói vevőszolgálat és rendelésfelvétel telefonszámait az alábbi linken tekintheti meg:
https://www.herbahaz.hu/vevoszolgalat-informaciok
Fax: 061/431-8530, 061/431-8531
A faxon küldött megrendelések elkészítése során szíveskedjenek feltüntetni:
- a megrendelni kívánt termék teljes megnevezését
- kiszerelési egységét
- valamint a termék vonalkódját vagy cikkszámát
Kézzel írott rendelés esetén kérjük fokozottan figyeljenek az olvashatóságra.
Fentiek figyelembevételével megelőzhetővé válik a félreértésekből adódó reklamáció.
A továbbiakban felmerült kérdések tekintetében vevőszolgálatunk készséggel áll viszonteladó partnereink rendelkezésére a rendeles@herbahaz.hu emailcímen.